I samtalerne bliver vi løbende klogere på interessen og potentialet i jeres branche, kendskabsgraden til jeres virksomhed, hvem I konkurrerer med, hvem beslutningstagerne er, hvad de lægger vægt på ved valg af samarbejdspartner og meget andet. Den viden, vi indsamler, kan du få adgang til i vores Online Business Intelligence løsning.
Med større viden om dit marked og dine potentielle kunder kan du træffe bedre og hurtigere beslutninger baseret på data til glæde for din virksomhed og din bundlinje.
McKinsey Global Institute
Du får adgang til et skræddersyet dahsboard, der giver dig de data, du har brug for.
Du får adgang til dit eget dashboard online, som du kan tilgå, når du har brug for data. Dashboardet er intuitivt og skræddersyet til dig og din virksomheds behov.
Det indeholder den viden, vi indsamler, når vi taler med kundeemner for at sætte møder op for dig, kombineret med informationer fra CVR.dk om for eksempel virksomhedernes økonomi, størrelse, etableringsår m.m.
Du kan trække generelle data fra alle vores dialoger og få indsigt i dit marked og tendenserne.
Dashboardet giver dig således et solidt fundament af data, som du kan bruge til at kvalificere dine beslutninger for eksempel i forbindelse med salg og marketing. Indsigten giver dig også mulighed for at identificere nye forretningsmuligheder og indsatsområder. På den måde får du en konkurrencefordel på dit marked.
Dashboardet er et oplagt værktøj til vidensdeling internt i din virksomhed imellem kollegaer og afdelinger for eksempel direktion, salg og marketing.
Aaløse Marketing ApS
Ros Torv 1, 2
4000 Roskilde
Tlf. 4676 2600
Email: thomas@aalosemarketing.dk
CVR: 29631794
Thomas Aaløse, Direktør
Mads Månsson, Partner