Få indsigt i dit marked og træf bedre beslutninger

Online Business Intelligence løsning

I Aaløse Marketing har vi gode dialoger
med dine potentielle kunder

I samtalerne bliver vi løbende klogere på interessen og potentialet i jeres branche, kendskabsgraden til jeres virksomhed, hvem I konkurrerer med, hvem beslutningstagerne er, hvad de lægger vægt på ved valg af samarbejdspartner og meget andet. Den viden, vi indsamler, kan du få adgang til i vores Online Business Intelligence løsning.

Med større viden om dit marked og dine potentielle kunder kan du træffe bedre og hurtigere beslutninger baseret på data til glæde for din virksomhed og din bundlinje. 

Datadrevne organisationer har 23 gange så stor sandsynlighed for at erhverve kunder, seks gange så stor sandsynlighed for at fastholde dem og 19 gange så stor sandsynlighed for at opnå lønsomhed.

McKinsey Global Institute

Med vores Online Business Intelligence løsning får du:

  • Online adgang til intuitivt og visuelt dashboard skræddersyet til dig
  • Data om dine potentielle kunder, som opdateres dagligt
  • Indsigt i tendenser på dit marked 
  • Et solidt fundament at tage beslutninger på fx i forhold til opsætning af forretningsmål og salgs- og marketingindsatser
  • Mere værdi ud af dit salgs- og marketingbudget
  • En konkurrencefordel på dit marked
  • En fælles vidensbase, som kan bruges internt på tværs af afdelinger

Du får adgang til et skræddersyet dahsboard, der giver dig de data, du har brug for.

Træf de rigtige beslutninger baseret på data
og styrk din virksomhed

Du får adgang til dit eget dashboard online, som du kan tilgå, når du har brug for data. Dashboardet er intuitivt og skræddersyet til dig og din virksomheds behov.

Det indeholder den viden, vi indsamler, når vi taler med kundeemner for at sætte møder op for dig, kombineret med informationer fra CVR.dk om for eksempel virksomhedernes økonomi, størrelse, etableringsår m.m.

Du kan trække generelle data fra alle vores dialoger og få indsigt i dit marked og tendenserne.

Dashboardet giver dig således et solidt fundament af data, som du kan bruge til at kvalificere dine beslutninger for eksempel i forbindelse med salg og marketing. Indsigten giver dig også mulighed for at identificere nye forretningsmuligheder og indsatsområder. På den måde får du en konkurrencefordel på dit marked.

Dashboardet er et oplagt værktøj til vidensdeling internt i din virksomhed imellem kollegaer og afdelinger for eksempel direktion, salg og marketing.

Så let kommer du i gang, kontakt Thomas Aaløse på: