Case: DevoTeam

Devoteam er Danmarks førende digitale transformationshus for både offentlige og private virksomheder. Gennem rådgivning om innovation, digitale muligheder og data udvikler og effektiviserer Devoteam forretning og IT. Med nytænkning og nutidige teknologiplatforme omsætter vi idéer til kundeorienterede løsninger for både forretning og IT.
Vi binder rådgivning og løsninger sammen i realiserbare transformationer. Vores +400 konsulenter i Danmark arbejder hver dag med at sikre kunderne det bedste fra den digitale verden, og er samtidig en del af Devoteam Group, der er repræsenteret i 18 lande med i alt godt 7.500 konsulenter. Devoteam er børsnoteret i Paris.
Udfordring:

Devoteam ønsker løbende at få kontaktet C-level beslutningstagere i Top 500. Devoteam har en bred palette af løsninger, men er hos mange kunder kendt for specifikke ydelser. Devoteam har ønske om at komme i én-til-én dialog med beslutningstagere i dette segment, som er svære at komme i dialog med. Beslutningstagere på C-level

Løsning:

Aaløse Marketing har sat sig grundigt ind i Devoteams kompetencer og omsat det til værdi. Siden 2016 har Aaløse bidraget med kvalitetsmøder inden for en lang række forskellige forretningsområder – en af motorerne i Devoteam vækstrejse.

Afspil video