Case: Loomis-Pay A/S

Loomis–Pay er grundlagt af Loomis, en global leder inden for kontanthåndtering siden 1934. Loomis-Pay tilbyder en alt-i-en betalingsløsning, skabt til at øge effektivitet og salg.
Med Loomis-Pay’ fleksible POS-setups, understøttes alle betalinger, hurtige udbetalinger og en effektiv portal til at styre hele din virksomhed. Loomis–Pay forenkler betalinger og giver mere tid til forretning.
Udfordring:

Et helt nyt forretningsområde og en ny salgsafdeling er blevet opbygget og etableret i Danmark. Opgaven er at sikre vækst og at skabe kendskab blandt potentielle kunder til Loomis- Pay’ nye forretningsområde.

Målgruppe:

Virksomheder i Food & Beverage, der tæller restauranter, hospitality samt detailbutikker. Beslutningstagere på C-level.

Løsning:

Lige siden opstarten har Aaløse Marketing bidraget med møder på rette beslutningsniveau og har leveret stabile resultater. Disse er tilmed blevet konverteret til nye kunder for Loomis-Pay. Derudover har Aaløse Marketing medvirket til, at salgsressourcer hos Loomis-Pay løbende har kunnet skaffet relevante kundemøder i kalenderen. 

Afspil video