Aaløse Marketing er dem, du altid mangler i din organisation

Ham, der ikke er bange for at ringe op. Hende som vækker tillid i telefonen. Ham, som kan formidle dig og dit produkt med den troværdighed, som om han har været en betroet medarbejder længe. Og hende, som kan lukke samtalen med en aftale.
Hos Aaløse Marketing har vi fintunet, uddannet og sammensat et hold af dygtige, erfarne og tillidsvækkende personligheder, der er i stand til at løfte netop den opgave. Og som samtidig har empati og viden nok, til at repræsentere dig og din virksomhed.

Det kræver mennesker af en helt særlig støbning, eller rettere støbninger, for netop vores forskellige kompetencer og evner er med til at skabe et helstøbt team, der kan løfte opgaven.

Først og fremmest består vores team af modne og erfarne medarbejdere, der har arbejdet med telemarketing i mange år – mange af årene her hos Aaløse Marketing. Vi har en høj anciennitet, som bl.a. hænger sammen med arbejdsklimaet og udviklingsmulighederne.

Dernæst er den vigtige telefonsamtale både en kunstart og en videnskab. Den kræver indlevelse og psykologisk tæft samt en stor viden om dit marked, din virksomhed og – ikke mindst – om det potentielle kundeemne, der bliver ringet til. Samtalen skal være en dialog – ikke en monolog, og det er essentielt, at medarbejderen er god til at kommunikere med beslutningstagere på højt organisatorisk niveau og besidder den nødvendige, personlige gennemslagskraft.

Det er den slags ’medarbejdere’, du får hos Aaløse Marketing. Professionelle, modne, veluddannede og ikke mindst sympatiske mennesker, som kan kommunikere med potentielle kundeemner og identificere ønsker og behov.

Og fordi vi samarbejder med mange spændende kunder, rammes vores medarbejdere ikke af den monotoni, som der ofte opstår, hvis man arbejder på den samme opgave dag ud og dag ind – år efter år.

Bliver en telefonsamtale rutine, bliver resultaterne dårlige. Hver eneste telefondialog skal betragtes som et kundemøde, hvor det er afgørende at være både praktisk og mentalt 100 % klar.