En god relation kommer ikke af sig selv. Der skal arbejdes for den

Udgangspunktet er fælles værdiskabelse – for dig og din kommende kunde. Derfor er det heller ikke tilfredsstillende med blot møder for mødernes skyld.
Netop derfor arbejder Aaløse Marketing med relations telemarketing, hvor vi struktureret holder en løbende dialog, der styrker kontakten til dine potentielle kunder og frasorterer de mindre varme.

Vi forvandler med andre ord de teoretiske målgrupper i din newbusiness plan til individuelle, levende kontakter, der skal bearbejdes. Vi kalder det ’pipeline styring’.

Kodeordene i samarbejdet er respekt, ærlighed og gensidig assertiv feedback – samt forståelse for og formulering af det, I som virksomhed kan tilbyde, som har værdi for potentielle kundeemner.

Den forberedende fase kræver tid og indsats fra jeres side – og fra vores. Vi forbereder os grundigt – vi skal vide, hvem I gerne vil arbejde med, hvorfor og hvordan. Vi vil kende og forstå jeres DNA, jeres værdier og ikke mindst jeres forventninger til samarbejdet med os. Hvad I vil have ud af det og hvornår vi er en succes sammen.

Derefter går vi i gang med at eksekveringen. Vi rapporterer til jer og tilpasser løbende – de første gode og kvalificerede kundemøder er på vej til jer.