I får en række spørgsmål om jeres virksomhed, DNA, målgrupper, referencer, USP’er, konkurrenter m.m.
Svarene i skemaet er udgangspunkt for vores første, interne møder om din virksomhed
På workshoppen deltager jeres sælgere og vores team. Det er afgørende, at de salgs- og marketingansvarlige deltager i workshoppen…
Vi går i dybden med kendskab til jeres virksomhed, jeres DNA og værdier. Og vi får alle gensidige spørgsmål på bordet og lærer hinanden bedre at kende. Sammen opstiller vi de konkrete mål og emner for Aaløse Marketings kommende indsats. Så er vi alle klar til eksekvering.
Et af formålene med workshoppen er at transformere Aaløse Marketing til en filial af jeres virksomhed, introducere teamet og opbygge tætte relationer indbyrdes.
Vi tager professionelt fat på arbejdet med at gennemføre én-til-én dialoger med relevante beslutningstagere. Vi skaber relationer, kvalificerer emner, diskvalificerer andre. Vi booker relevante møder til jeres sælgere og opbygger en stærk salgspipeline, som vi passer, plejer og vedligeholder
Alle henvendelser til dine kundeemner ender med en Kunderapport med fyldestgørende beskrivelse af samtalen. Gerne i form af data I kan importere til jeres CRM…
Vi ønsker at få løbende feedback, således at vi kan finjustere vores indsats og holde fast i alt det, der virker. Vi ønsker ris og ros – og giver det samme til jer. Så vi hele tiden i fællesskab spiller hinanden bedre. Det foregår på løbende statusmøder, fysisk eller på Teams. Og det er også her, vi modtager nye emner til vores arbejde.
Aaløse Marketing ApS
Ros Torv 1, 2
4000 Roskilde
Tlf. 4676 2600
Email: thomas@aalosemarketing.dk
CVR: 29631794
Thomas Aaløse, Direktør
Mads Månsson, Partner