Forberedelse er alt

Værdiskabende telemarketing tager tid og kræfter. Hos Aaløse Marketing bruger vi den tid der skal til, for at få en klar og dyb fornemmelse for din virksomhed. Hvad er jeres DNA og værdier? Hvad kan I tilbyde markedet? Hvilke gevinster opnår jeres kunder ved at samarbejde med jer? osv.
Herunder kan du se, hvad det kræver at komme i gang – og hvordan vi løbende fastholder momentum for både os og jer.
1. SPØRGESKEMA TIL JER

I får en række spørgsmål om jeres virksomhed, DNA, målgrupper, referencer, USP’er, konkurrenter m.m.

2. INTERN ONBOARDING

Svarene i skemaet er udgangspunkt for vores første, interne møder om din virksomhed

3. FÆLLES WORKSHOP

På workshoppen deltager jeres sælgere og vores team. Det er afgørende, at de salgs- og marketingansvarlige deltager i workshoppen…

Vi går i dybden med kendskab til jeres virksomhed, jeres DNA og værdier. Og vi får alle gensidige spørgsmål på bordet og lærer hinanden bedre at kende. Sammen opstiller vi de konkrete mål og emner for Aaløse Marketings kommende indsats. Så er vi alle klar til eksekvering.

4. AALØSE BLIVER JERES FILIAL

Et af formålene med workshoppen er at transformere Aaløse Marketing til en filial af jeres virksomhed, introducere teamet og opbygge tætte relationer indbyrdes.

VI KONTAKTER DINE POTENTIELLE KUNDER…..

Vi tager professionelt fat på arbejdet med at gennemføre én-til-én dialoger med relevante beslutningstagere. Vi skaber relationer, kvalificerer emner, diskvalificerer andre. Vi booker relevante møder til jeres sælgere og opbygger en stærk salgspipeline, som vi passer, plejer og vedligeholder

6. AALØSE SENDER KUNDERAPPORT

Alle henvendelser til dine kundeemner ender med en Kunderapport med fyldestgørende beskrivelse af samtalen. Gerne i form af data I kan importere til jeres CRM…

7. LØBENDE FEEDBACK OG EVALUERING

Vi ønsker at få løbende feedback, således at vi kan finjustere vores indsats og holde fast i alt det, der virker. Vi ønsker ris og ros – og giver det samme til jer. Så vi hele tiden i fællesskab spiller hinanden bedre. Det foregår på løbende statusmøder, fysisk eller på Teams. Og det er også her, vi modtager nye emner til vores arbejde.