Fælles værdiskabelse

Udgangspunktet for vores arbejde er fælles værdiskabelse – for dig og din kommende kunde.
I mere end 25 år har Aaløse Marketing været med til at skabe værdi og resultater for en række virksomheder inden for BtB og BtG ved at etablere relationer af høj kvalitet mellem dem og potentielle kundeemner.

Cases

”Jeg oplever, at Aaløse Marketing er os. Når de ringer for os, er de lige så meget Arkisafe som vi selv er. De har evnen til at gå ind i vores forretning og forstå den. Med Aaløse Marketing, har vi muligheden for at sparre sammen som 2 kollegaer. Det kan være i forhold til hvordan vi arbejder videre med et kundeemne, interessante målgrupper eller specifikke kundeemner. Den sparring betyder meget for mig.

Aaløse Marketing laver meget af det arbejde, vi ikke har selv har tid til eller er dygtige til, og de sørger for, at vi altid får kontaktet emnerne som aftalt. Det sætter mig fri til at fokusere på det, jeg er god til – at videns dele med potentielle- og nuværende kunder. De kundeemner, som Aaløse Marketing booker møder med, har opfattelsen af, at det er Arkisafe, der har ringet. Det er meget professionelt og giver os hos Arkisafe en teamoplevelse. Det er en god økonomisk investering at bruge Aaløse Marketing. Og derfor har jeg også anbefalet dem til andre i mit netværk.”

”For mig er samarbejdet med Aaløse Marketing meget specielt. I gør rigtig meget for at forstå vores forretning – I er søgende og spørger ind og gør meget for, at forretningsforståelse bliver anvendt i jeres dialoger med vores kommende kunder.

I besidder en stor ordentlighed og I har altid styr på sagerne i rapporteringen tilbage til os. I har en høj datadisciplin – jeg kan altid spørge og få konkrete svar og statistikker.

Jeres kerneleverance er gode kundemøder, men I beriger os også med væsentlige markedsdata og kundeindsigter fra dialogen med markedet. Det er på et langt højere niveau end jeg tidligere har oplevet. Det er en af årsagerne til, at vi har arbejdet sammen i mange år. Rapportering fra jer betyder, at mine rådgivere kan forberede sig grundigt inden afholdelse af kundemøderne, hvilket gør værdien af møderne endnu højere.

I er ikke de billigste, men vi får en høj kvalitet. Og som med andre ting i livet, så får man, hvad man betaler for. Kontinuiteten i samarbejdet, skyldes også jeres evne til at fastholde jeres dygtige og modne medarbejdere. Det betyder, at ’vores’ medarbejdere hos Aaløse har en stor erfaring, som giver udslag i seriøse og relevante dialoger med beslutningstagerne hos vores potentielle kunder. Jeg kan sagtens anbefale Aaløse Marketing til andre. I min bog bliver det til en 10’er på PMS’en (Performance Management System Score).”

”Da vi indledte samarbejdet med Aaløse Marketing, var det med den sædvanlige usikkerhed, om andre mon forstår vores forretning og koncept. Thomas og Mads tog lynhurtigt dirigentstokken og satte sig på rekordtid ind i vores verden og virkelighed. Vi følte os efter meget kort tid som kolleger og var helt trygge ved at lade dem tage kontakt til nye kunder. Endnu bedre blev det hele, da de efter blot en uge havde sat fire møder op til os. I skrivende stund er to af møderne afholdt og er allerede konverteret til nye samarbejder. Vores ROI ligger på 500% og vi har ingen mistanke om begynderheld. Aaløse Marketing er simpelthen verdensmestre inden for deres felt. Kæmpe 12-tal og masser af anbefalinger fra os!”

Hvis du gerne selv vil tale med en af vores kundereferencer​...