Loomis koncernen stod foran lanceringen af et helt nyt forretningsområde og med en ny salgsafdeling – Loomis-Pay. Opgaven er var/er at sikre vækst og omsætning. For at nå målsætningen har Loomis-Pays sælgere brug for mødebookinger, med relevante beslutningstagere, som supplement til deres øvrige salgsaktiviteter.
De primære målgrupper:
Virksomheder som arbejder i Food & Beverage segmentet, såsom restauranter, hospitality og detailbutikker med mellem 1-15 lokationer. Beslutningstagerne er ejer, General Manager, bestyrer eller økonomidirektøren.
Aaløse Marketing bidrager med møder på helt rette beslutningsniveau, som hurtigt har resulteret i nye kunder for Loomis-Pay. Og resultaterne har været stabile siden opstarten.
Både eksisterende og nye interne salgsressourcer har fået et kontinuerligt flow af relevante kundemøder i kalenderen. Og dermed et flow af nye kunder.
Aaløse Marketing ApS
Ros Torv 1, 2
4000 Roskilde
Tlf. 4676 2600
Email: thomas@aalosemarketing.dk
CVR: 29631794
Thomas Aaløse, Direktør
Mads Månsson, Partner