Case: Willis Towers Watson A/S

....
Loomis–Pay A/S er grundlagt af Loomis AB, som siden 1934 har været en global leder inden for kontanthåndtering. Loomis-Pay tilbyder en alt-i-en betalingsløsning designet til at højne effektiviteten og øge salget. Med fleksible POS-setups, der understøtter alle betalinger, hurtige udbetalinger og en effektiv portal til at styre hele virksomheden. Loomis–Pay forenkler betalinger og giver mere tid til forretning.
Udfordring:

Loomis koncernen stod foran lanceringen af et helt nyt forretningsområde og med en ny salgsafdeling – Loomis-Pay. Opgaven er var/er at sikre vækst og omsætning. For at nå målsætningen har Loomis-Pays sælgere brug for mødebookinger, med relevante beslutningstagere, som supplement til deres øvrige salgsaktiviteter.

De primære målgrupper:
Virksomheder som arbejder i Food & Beverage segmentet, såsom restauranter, hospitality og detailbutikker med mellem 1-15 lokationer. Beslutningstagerne er ejer, General Manager, bestyrer eller økonomidirektøren.

 

Løsning:

Aaløse Marketing bidrager med møder på helt rette beslutningsniveau, som hurtigt har resulteret i nye kunder for Loomis-Pay. Og resultaterne har været stabile siden opstarten.
Både eksisterende og nye interne salgsressourcer har fået et kontinuerligt flow af relevante kundemøder i kalenderen. Og dermed et flow af nye kunder.

Afspil video